تاریخ انتشار:1397/10/17اخبار سجام

اطلاعیه مهم سمات درباره ثبت نام کنندگان سامانه سجام/ تخلفات را گزارش کنید

اطلاعیه مهم سمات درباره ثبت نام کنندگان سامانه سجام/ تخلفات را گزارش کنید

شرکت سپرده گذاری مرکزی درخصوص نحوه احراز هویت ثبت نام کنندگان در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و تخلفات احتمالی دفاتر پیشخوان و شرکت های گارگزاری منتخب اطلاعیه مهمی صادر کرد.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) درخصوص نحوه احراز هویت ثبت نام کنندگان در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و تخلفات احتمالی دفاتر پیشخوان و شرکت های گارگزاری منتخب اطلاعیه مهمی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سمات، شرکت سپرده گذاری مرکزی با قدردانی از ثبت نام کنندگان در سامانه سجام اعلام کرد: احراز هویت ثبت نام کنندگان در این سامانه در بیش از 600 دفتر پیشخوان دولت و کارگزارهای منتخب در سراسر کشور فراهم بوده و با هدف جلوگیری از ازدحام در این مرحله، با ارسال پیامک زمان احراز هویت اطلاع رسانی می گردد و متقاضی باید با کارت ملی هوشمند و تلفن همراه ثبت شده در سامانه، به مراکز منتخبی که در سایت www.sejam.ir اعلام شده است، مراجعه نماید.

هزینه احراز هویت سامانه سجام در دفاتر پیشخوان منتخب برای شخص اصیل 50 هزار ریال و برای نماینده قانونی 100 هزار ریال است. پس از احراز هویت در هر یک از مراکز منتخب، متقاضی پیامکی مبنی بر سجامی شدن دریافت می نماید.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: شرکت سپرده گذاری مرکزی از کلیه فعالان بازار سرمایه درخواست می کنند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نا هنجاری در ارائه خدمت مراتب را به همراه اسناد معتبر جهت بررسی به آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

همچنین مرکز پاسخگویی کانون کشوری دفاتر پیشخوان به شماره تلفن 61912222-021 داخلی یک آماده دریافت اعلانات عمومی جهت رسیدگی و رفع مشکلات در خصوص احراز هویت حضوری است.