۱۰۰۰ دستگاه یخچال بین خانواده های نیازمند مازندران توزیع می شود

گلوگاه- مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با همت خیران هزار و ۵۰۰ دستگاه بحاری، سه هزار دستگاه آبگرمکن و هزار دستگاه یخچال بین نیازمندان در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح مسکن‌محرومین در دودانگه اافزود: امروز با تلاش جمعی در اهدا ۱۵ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در دودانگه خانواده‌های این افراد دل شاد شدند.

وی افزود: به همت خیران و مسؤولان و فعالان کمیته امداد، یکهزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری، یکهزار و ۲۳۰ دستگاه اسپلیت، سه هزار دستگاه آبگرمکن و بیش از یکهزار دستگاه یخچال در حال توزیع است و خیران به کمیته امداد اعتماد دارند و کمک‌می کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با کمک خیران ۸۵۰ سری جهیزیه در ایام ماه شعبان توزیع می‌شود و ۱۵ سری از این جهیزیه‌ها به نوعروسان در دودانگه اهدا شد.

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: در آستانه نیمه شعبان هم ۶۷۰ سری جهیزیه در استان مازندران توزیع خواهد شد.

وی افزود: خدمت رسانی به محرومان از طریق سامانه امداد هوشمند و از طریق گوشی همراه امکان پذیر است و افراد نیازمند بدون‌مراجعه به کمیته امداد می‌توانند نیازمندی‌های خود را در این سامانه ثبت کنند تا با راستی آزمایی در اسرع وقت به آنان، خدمات رسانی می‌شود.

وی افزود: صدقه آنلاین هم راه اندازی شده و مردم نوع دوست می‌توانند به صورت روزانه صدقه پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران یادآور شد: سال آینده باید برای ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مازندران فرصت شغلی ایجاد شود.

مدیر کمیته امداد دودانگه گفت: هیچ نوعروس پشت نوبت جهیزیه در دودانگه نداریم و جهیزیه نوعروسان تحت پوشش به این افراد اهدا شد.

حسین بریمانی در مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان دودانگه اظهار کرد: تاکنون هیچ نوعروس کمیته امدادی در دودانگه که سند ازدواج خود را به ما ارائه داده باشند، پشت نوبت جهیزیه نیست.

کد خبر 5443400