1. از پايانه فروشگاهي آسان پرداخت استفاده مي نمايم، چگونه مي توانم سرويس تله پرداز (خريد توسط مشتريان بر روي موبايل) را نيز فعال نمايم؟ 2. سوالات خود را در مورد نحوه استفاده از خدمات آسان پرداخت بر روي پايانه فروشگاهي و يا موارد احتمالي ديگر را چگونه مطرح نمايم؟ 3. زمان تسويه تراکنش هاي پذيرندگان درگاه اينترنتي آسان پرداخت، توسط شاپرک چگونه است؟ 4. براي دريافت تراکنشها و ريز حساب به کجا مراجعه بايد کرد؟ 5. هزينه استفاده از خدمات سامانه #733* به چه ميزان مي باشد؟ 6. آيا امکان انتقال وجه از طريق پايانه فروشگاهي وجود دارد؟ 7. آيا امکان انتقال وجه از طريق وب سايت وجود دارد؟ 8. به منظور درخواست پايانه فروشگاهي (دستگاه کارتخوان)، مي بايست به کجا مراجعه نمود؟ 9. فاصله زماني مابين ثبت درخواست پايانه فروشگاهي و نصب پايانه در محل فروشگاه، چه مقدار مي باشد؟ 10. پذيرندگان در چه صورتي مي توانند از خدمات بيمه تکميلي درماني رايگان بهره مند گردند؟ 11. آيا قبوض جرائم رانندگي از طريق خدمات پرشين سوئيچ ، قابل پرداخت است؟ 12. آيا امکان خريد با کارت در پوز وجود دارد؟ 13. آيا آسان پرداخت، فرآيندهاي قدرداني و تشويق، به پذيرندگان ارائه مي نمايد؟ 14. چگونه مي توانم از جزييات يکايک تراکنش ها مطلع و آن ها را دريافت يا ذخيره نمايم؟ 15. زمان تسويه تراکنش هاي پذيرندگان پايانه فروشگاهي، توسط شاپرک چگونه است؟ 16. محدوده زماني تسويه تراکنش هاي پذيرندگان سرويس تله پرداز، توسط شاپرک چگونه است؟ 17. چگونه مي توانم فرم تغيير شماره حساب را دريافت نمايم؟ 18. مدت زمان انتظار به منظور تغيير شماره حساب، پس از ارسال فرم ، چه ميزان است؟ 19. اگر حساب بانکي متصل به پايانه فروشگاهي غير فعال گشته باشد (مسدود و ...) و پذيرنده بدون اطلاع از اين موضوع، بر روي پايانه فروشگاهي تراکنش خريد انجام دهد، مبالغ خريد وي به چه حسابي واريز ميگردد؟ و براي رفع اين مشکل چه مي بايست کرد؟ 20. جهت بهره مندي از اينترنت پرسرعت رايگان (اتصال پايانه فروشگاهي به اينترنت پرسرعت) چه اقدامي ميبايست انجام دهم؟ 21. اگر قبوض خدماتی را بوسیله پایانه فروشگاهی آسان پرداخت پرداخت نمایم و با مغایرت مواجه گردم، چه اقدامی بایست انجام دهم؟

 

 منبع : https://asanpardakht.ir